דרמה בבריטניה: ראש הממשלה ליז טראס הודיעה על התפטרותה

שלמה ריזל No Comments on דרמה בבריטניה: ראש הממשלה ליז טראס הודיעה על התפטרותה

טראס: "בהינתן המצב, איני יכול לספק את המנדט שעבורו נבחרתי על ידי המפלגה השמרנית. לכן דיברתי עם הוד מלכותו המלך כדי להודיע ​​לו שאני מתפטרת כמנהיגת המפלגה השמרנית"

לונדון צילום: Nati Shohat/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה בבריטניה: ראש הממשלה, ליז (אליזבת) טראס הודיעה לפני זמן קצר על התפטרותה מתפקידה, כחודש וחצי בלבד לאחר שנכנסה אל לשכת ראש הממשלה בעקבות התפטרותו של בוריס ג'ונסון.

"נכנסתי לתפקיד בתקופה של חוסר יציבות כלכלית ובינלאומית גדולה. משפחות ועסקים חששו כיצד לשלם את החשבונות שלהם", אמרה טראס בהצהרה שמסרה לתקשורת בפתח מעון ראש הממשלה ברחוב דאונינג 10. "המלחמה הבלתי חוקית של פוטין באוקראינה מאיימת על הביטחון של כל היבשת שלנו. והמדינה שלנו מעוכבת יותר מדי זמן על ידי צמיחה כלכלית נמוכה.

לדבריה: "נבחרתי על ידי המפלגה השמרנית עם מנדט לשנות את זה. עמדנו על חשבונות האנרגיה ועל קיצוץ בביטוח הלאומי. וקבענו חזון לכלכלת צמיחה במס נמוך וברמה גבוהה שתנצל את חירויות הברקזיט.

"עם זאת", הוסיפה "בהינתן המצב, איני יכול לספק את המנדט שבו נבחרתי על ידי המפלגה השמרנית. לכן דיברתי עם הוד מלכותו המלך כדי להודיע ​​לו שאני מתפטרת כמנהיגת המפלגה השמרנית.

טראס הודיעה כי בשבוע הבא יתקיימו בחירות לראשות הממשלה. "זה יבטיח שנישאר בנתיב לספק את התוכניות הפיסקאליות שלנו ולשמור על היציבות הכלכלית והביטחון הלאומי של ארצנו. אשאר כראש ממשלה עד שייבחר יורש".



0 תגובות